Web10 bliver til UnoEuro. Læs mere her.
BYG ET WEBSITE

Opret et website allerede idag
 
Gør det selv:
 
Vi hjælper dig:

SUPPORT CENTER

Vi bestæber os på at give dig den bedst mulig service og support
i forbindelse med dit webhotel, domæne eller andre webhosting løsninger.


Vi er her for at hjælpe dig

Vi bestæber os på at give dig den bedst mulig service og support
På denne side kan du finde vores FAQ indeholdende de "oftest-stillede-spørgsmål".
Du kan også kontakte vores support, hvis du har yderligere spørgsmål.

« Tilbage

Hvordan sætter jeg en catch all/fang alt e-mail-adresse op ?
En "catch all" email-adresse vil tage imod alle emails der sendes til ikke eksisterende konti på dit domæne.

Hvis du f.eks. har 2 email adresser, kim@mitdomæne.dk og kirsten@mitdomæne.dk, og nogen vælger at sende en email til mogens@mitdomæne.dk, så vil emailen normalt blive returneret til afsenderen fordi modtager emailen ikke eksisterer. Men hvis du sætter kim@mitdomæne.dk til at være "catch all", så vil emailen blive leveret til kim kontoen selveom den er sendt til mogens@mitdomæne.dk

Det kan være en god ide med en catch all konto til ikke at miste emails, men det er samtidig også en spam-magnet, da spammerne nu kan sende til en hvilken som helst email adresse og stadigvæk vil ramme dig.

Du kan vælge hvilken email adresse der skal være "catch all" i mailadministrationen. Mailadministrationen finder du i kontrol panelet til dit webhotel.

Det kræver at du først har oprettet en email-adresse. Se evt. Hvordan opretter jeg en email-adresse ?

Når du kommer ind i mailadministrationen, så er første side der vises en oversigt over hvilke email konti du har oprettet på domænet. Denne liste kan også fås frem ved at klikke på den lysegrå "Mail admin" overskrift i menubaren til venstre.

I bunden af denne liste kan du i drop-down-menuen vælge hvilken email adresse der skal være "catch all" og trykke på "gem" knappen.

Mails som fanges af catch all, kan ikke forwardes da det vil medfører at SPAM kan blive sendt til andre udbydere