Web10 bliver til UnoEuro. Læs mere her.
BYG ET WEBSITE

Opret et website allerede idag
 
Gør det selv:
 
Vi hjælper dig:

SUPPORT CENTER

Vi bestæber os på at give dig den bedst mulig service og support
i forbindelse med dit webhotel, domæne eller andre webhosting løsninger.


Vi er her for at hjælpe dig

Vi bestæber os på at give dig den bedst mulig service og support
På denne side kan du finde vores FAQ indeholdende de "oftest-stillede-spørgsmål".
Du kan også kontakte vores support, hvis du har yderligere spørgsmål.

« Tilbage

Hvordan opretter jeg en e-mail adresse ?
Du kan oprette email adresser i mailadministrationen. Mailadministrationen finder du i kontrol panelet til dit webhotel.

Klik på "Opret mailkonto" ikonet i menubaren til venstre i mailadministrationen.

Udfylder felterne:

Email-adr: Din e-mailadresse (Læg mærke til at du kun skal skrive det foran @ )

Password: Den kode du vil bruge når du skal aflæse dine emails, enten fra webmailen eller fra et email program på din computer.

Afsender navn: Dit navn (det modtageren af din e-mail skal se når du sender via webmailen)

Pladsforbrug i MB: Den størrelse som mail-kontoen skal være. Jo større den er, jo flere emails kan du modtage af gangen/gemme til senere brug.

Brugeren af denne mailkonto kan selv administrere den: Hvis aktiveret, så kan brugeren selv logge ind på mailadministrationen. Det giver brugeren mulighed for selv at ændre password.
Brugeren logger ind på mailadministrationen via dette link:
http://web10.dk/mw_mailadmin.php

BEMÆRK: Sættes kryds i "Levering: Skal alle mails til denne konto slettes ?" -> "Ja" i kontoindstillingerne, SLETTES mails som bliver sendt til den pågældene konto. Denne funktion skal derfor primært benyttes i forbindelse med mailforward hvor man ikke ønsker at gemme en lokal kopi.

Klik på "Opret"

Nu er din e-mailadresse tilføjet.

VIGTIGT:
Du skal anvende en oprettet email-adresse, som afsender for at kunne sende mails fra mailsystemet.